Feltételek

A Carista Hungary szolgáltatásainak felhasználási feltételei

Az ÁRAK véglegesek, nem vagyunk áfafizetők, A MEGVÁSÁROLT TERMÉKEKRE SZÁMLÁT ADUNK KI.

A telefonos rendeléseket a +400729 264 271 számon lehet leadni.

A megrendeléseket DPD-vel kézbesítjük lakcímre. A 14 óráig leadott rendelések aznap, 16.30 és 19 óra között kerülnek elküldésre, a 14 óra után leadott rendelések másnap 11-19 óráig kerülnek elküldésre. A termék eladása csak számlával történik.

SZAVATOSSÁG

A termék szavatosságát a számlával és a nyugtával/kasszabonnal igazolja. Ezek helyettesítik a szavatossági bizonylatot, amennyiben a termékhez nincs a gyártótól külön garancialevele.

A honlapunkon vásárolt termékekre külön minden gyártó rendes garanciája érvényes.

3. A garancia kizárólag úgy érvényesíthető, ha a terméken a garanciapecsét érintetlen, ha a termék nem sérült, nincs rajta ütés- vagy folyadéknyom. A visszaküldött termékek esetében azokhoz mellékelni kell az igazolást, hogy gsm-szerviz szerelte be, a számlát, a hiba megállapításáról szóló jegyzéket, ugyanis a beszerelés szakismereteket igényel. A termékek kicseréléséhez vagy javításához szükséges a vásárlási számla bemutatása. Visszaküldés esetén a termékek szállításának költségét Öntől a Carista Shop címére Ön fizeti, azok visszaküldését Önhöz pedig mi álljuk.

Fenntartjuk a jogot ezen feltételek ÉS ÁRAK módosítására és frissítésére minden előzetes értesítés és indoklás nélkül. Kérjük, tehát, amikor nálunk vásárol termékeket, minden alkalommal olvassa el a feltételeket.

Ügyfeleink a nálunk vásárolt termékeket legtöbb 10 napon belül cserélhetik ki vagy küldhetik vissza a nálunk vásárolt termékeket, illetve részesülhetnek kártérítésben. A termékeknek használatlannak, tökéletes állapotban és az eredeti csomagolásban kell lenniük. A SZAVATOSSÁGI FELTÉTELEKNEK MEGFELELŐ TERMÉKEKET A LEHETŐ LEGRÖVIDEBB IDŐN BELÜL (10 nap) LEHET VISSZAKÜLDENI. A BEJELENTÉS NÉLKÜL, ÉRKEZÉSKOR KIFIZETENDŐ MINDEN CSOMAGOT ELUTASÍTUNK. Amennyiben a megrendelést nem veszik át a futárszolgálattól vagy a postától, a Carista Shop fenntartja a jogot az együttműködés megszüntetésére és kártérítés követelésére. A Carista Shop és ügyfelei között felmerülő bármilyen vitás kérdést megegyezéses alapon rendeznek.

A HONLAP FELHASZNÁLÁSA:

1. A http://www.carista.hu  honlap felkeresésével, látogatásával, alkalmazásával vagy az itt bemutatott termékek és szolgáltatások megvásárlásával Ön egyetért ezen feltételekkel.
2. A honlap felhasználójaként való regisztrálással Ön egyben beleegyezik, hogy elektronikus üzeneteket kapjon a forgalmazott termékekkel kapcsolatban.

A visszaszolgáltatást kizárólag DPD futár teljesíti, nulla visszatérítéssel, és a visszatérítő (vevő) fizeti. Később (a visszaküldött termék átvételét és ellenőrzését követően) a contact@carista.hu e-mail címen kerül megadásra – IBAN számla és tulajdonos neve a termék értékének visszaküldéséhez. A terméket eredeti állapotában kell visszaküldeni, abban az állapotban, amelyben eladták, hibák, használati nyomok, mechanikai, kémiai vagy elektromos jellegű sérülések nélkül. Ellenkező esetben úgy gondoljuk, hogy Ön beleegyezik a termék értékének 20% -ának visszatartásába (annak eredeti állapotának helyrehozása érdekében), és a különbözet ​​visszatér a vevő bankszámlájára. Ha azonban a vevő nem ért egyet ezzel a jogi eljárással, a terméket visszaküldik a vevőnek, és a visszaküldési műveletet töröltnek tekintik, a termék a vevő tulajdonában marad.